Ridningen!

Hej, tänkte skriva lite snabbt om ridningen i tisdags!
Jag hade Dorina och det var andra gången jag red henne. Första gången jag hade henne gick det inte alls bra så var as taggad på en revansch!

Vi fortsatte med skänkelvikningar, volter och serpentiner. Den här lektionen gick det mycket bättre än förra gången! Det gick inte skit bra men jag är ändå nöjd. Spec med galoppen, och efter galoppen gick bra så väldigt nöjd med slutet! Den här lektionen lyckades jag även sitta ner och driva ordentligt och inte hänga mig fram i handen som jag lätt kan göra så det kändes bra! Hon är väldigt stark men jätte mysig att rida så hoppas jag får fortsätta rida henne nu!
/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback