Ridningen i tisdags

I tisdags hade jag Pandora! Jag ska tävla henna i ponnycupen på söndag så frågade om jag kunde få henne på lektionen då det var jätte längesen jag red henne.
 
Vi red samma övning som på dressyrspecialen, alltså mycket skänkelvikningar och 10m volter. Lektionen gick inte alls bra, vet inte riktig varför med det gick bara inte. Men som mamma sa så ska genrepet inte gå bra, så jag hoppas att på söndag går det mycket bättre och att vi vinner!!
 
På lördag ska vi bygga upp staketet och pyssla om hästarna in för tävlingen sen på kvällen är det årsmöte! Efer årsmötet sover Carro hos mig och på söndag är det ponnycup! 
 
Idag är jag hemma från skolan... vi skulle åka till Romme men redan igår hade jag ont i halsen så gick och la mig med halsont och feber. Har sovit jätte dåligt i natt och när jag vaknade hade jag så ont i hela kroppen att jag knappt orkade gå på toa, febern var högre och är helt tjock i halsen. Lär ligga i sängen hela dagen så att jag blir frisk, måste bli bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback