Ponnycupen!

Idag gjorde jag min första ponnycup dressyr och min första tävling på typ ett år! Märkte verkligen att när tävlingen var slut så har jag varkligen saknat att tävla och det var så kul. 
 
Jag hade då Pandora och ja det gick väl inte sådär jätte bra... Först gick det inte alls på framridningen men sen fick jag hjälp av Malin och då gick det lite bättre väl inne på banan gick det bra stundvis men jag är absolut inte nöjd, vet att jag kan bättre och det är de som man blir så irriterad på! Men även fast det inte gick bra så va det sjukt kul! Fick även inviga min kavaj idag ;) som har hängt i garderoben i typ ett år eftersom jag inte har tävlat.
 
Ja det blev ju då stor-vinst till laget vilket var skit kul! :D
Hahah måste skaffa ett hårnät jag kan sätta runt min donut, håret hade lossnat och håret såg helt kaos ut x)
här är lite bilder från dagen som Carros pappa har tagit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback