Måndag

Hej! Idag slutade jag tidigare, 13:40 då jag hade brytdag i skolan, dag då man tar igen prov. Egentligen hatar jag sånna dagar då man måste göra alla prov på en dag typ.. Aja..
Hahhaha, kan berätta en grej som hände nyss. Jag låg i sängen med datorn i knät och det är helt knäpptyst. Sängen står på vid väggen där alla rosetter hänger, och helt plötsligt lossnar bandet från väggen som rosetterna hänger på så alla ramlar ner på mig och jag blev skiträdd!! HAHAH
 
Iaf, den här veckan är sista veckan innan sportlovet och det ska bli asskönt med lov! Såhär ser typ veckan ut:
måndag- ingenting
tisdag- ridning & stallvärdinna
onsdag- ingenting
torsdag- ingenting
fredag- ingenting
lördag- Teori, Usekmöte
söndag- Jag fyller år!! Haha och dagen spenderas på Veda & Djurgården för Ponnycup match i dressyr x2...!
 
Heheh ja juste jag fyller ju år på söndag.. Haha hade typ glömt det! Blir dock inte hemma utan jag ska tävla 2 PC matcher i dressyr på min födelsedag så kan väl önska mig lagvinst och guldmedalj typ, hahahah nä skojja...
 
Imorgon äre ridning igen. Om vi rider dressyr och jag får Twist måste jag verkligen jobba så att det går bra eftersom jag förmodligen tävlar henne på söndag hemma mot Tyresö då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback