Kiwi

Idag tog jag och hanna hand om Kiwi och red. Vi fixade först all hö och mockning och sen red vi typ 40 min. Hanna började jogga fram henne lite och jag och Wendela (som va där!) byggde fram 2 lätta hinder eftersom vi skulle hoppa lite lätt. Hanna hoppade fram lite och jag måste säga att jag va GRYM på att mäta ut avstånden!!✌

Sen red jag henne en liten stund och hoppade några gånger. Hanna fick sen rida resten och jag va lite ridlärare och fixade med alla hinder och så. Sist travade jag av henne lite för att hanna var så trött (haha) och sen ledde vi tillbaka henne till stallet efter att hon skrittat av en stund.

Hon hoppade jättebra i början men blev lite trött mot slutet så vi slutade när hon hoppade som bäst där i slutet.
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback