Test eller vad man kan kalla det

(svarar för det mesta bara "hästigt" ;))

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ehm.. Jaa asså jättemycket saker, men inom ridningen, vann en final och en semifinal individuellt och sen vann guld med lag i hopp & dressyr i Ponnycupen. Red massa hästar jag inte ridit innan gjorde jag också.

Hur har ditt 2013 varit?

Helt okej, mycket var bra men en del var också dåligt men det överväger nog till bra! :)

Vilket/Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

19 september, när vi tog bort Elvis. 9 maj när vi vann hoppfinalen och 7 juni när vi vann dressyrfinalen (Ponnycupen)

Vad är din största framgång 2013?

Måste väl vara tävlingarna. Utvecklats massor i år både träning och tävling. Men antagligen alla resultat i Ponnycupen och lite från Ridskolecupen :) En sak till, helt klart Julshowen som vi gjorde SÅ jävla bra! DET var framgång för oss i Usek, såå mycket bättre självförtroende inom det. Vi tror 1000 gånger mer på oss själva nu, sån himla lättnad att vi faktiskt fixade det!

Bästa köpet?

JW hjälmen! :D

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Ridkläder typ hahahah

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massor! :) Uteritter på sommarlovet med Hedda som var HELT galna, resultatet på tävlingarna vi vann osv. ;)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

oj, ahahah... Men kanske The Monster- Eminem. Bara för att jag hört den en miljard gånger nu xd

Vem har du umgåtts med mest? 

Om man räknar bort skolan så måste det nog vara Hedda faktiskt.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Hahahah nej

Vart reste du under 2013?

Bara inom Sverige

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Asså kommer inte på någonting nu...

Vad gjorde du på din födelsedag?

TÄVLADE hela dagen!! Hahah 2 matcher i Ponnycup dressyr och var på Veda iprincip hela dagen med Sofia, Lisa, Hanna och Jojjo.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Om Elvis hade varit kvar idag OCH vi skaffat Elton ändå. Ångrar verkligen inte att vi köpte Elton men det vore guld om vi skulle haft Elvis. Elton hade haft värsta pappan eller storebrorsan då.. Som lär honom och samtidigt har kul med. Shit va jag saknar min hund..

Vem saknade du?

Elvis. helt klart

De bästa nya människorna du träffade? 

Oj vet inte ens om jag lärt känna någon ny 2013 som jag är BRA vän med idag, nej det är typ ingen!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Va en bra kompis hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback