Tävling på söndag

På söndag är det hopptävling igen. Är faktiskt inte jättetaggad och det är faktiskt för att jag inte alls vet och jag vill tävla häst eller ponny. På ponny har jag typ Twist, Pandora och Käck att välja på och alla dem är jättepopulära på tävling. Samtidigt som jag typ har 3 hästar att välja i ponny så har jag inte mycket fler att välja på häst där det är typ Tip Top, Nougat, Toy, Lizt, Robban, Rafiki men har inte ridit någon av dem förutom Robban och Nougat på jättelänge.
 
Vet typ inte ens vad jag ska hopptävla i så måste komma på det också. Hahaha herregud.. Aja vi får fan tagga upp lite, annars vet man ju hur det går. Är skitkul att hopptävla men iiiingen aning om ifall jag ska lämna ponny för gott nu eller om jag ska kötta i ponnyklassen och hoppas få någon av de 3 varje gång.. Aja vi får se.
inget slår den här rundan, den ÄGDE ALLT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback