Stockholm Horse Show 2013

Under lördagen var jag på Globen med Hedda, hennes familj, Malin och Clara. Vi åkte dit vid halv 8 och var där typ kvart i 9. Kollade först ponnyküren, sen Grand Prix där Malin red och sen åkte alla utom jag, hedda och adam hem. Jag och Hedda skrek och hejjade som f*n på Malin, alla svenskarna och sen typ allt egentligen. Hahahha, på svtplay hör man hur vi skriker typ "KOM IGEN NU" i tidshoppningen i Top 10 finalen. 
I pausen i dressyren gick jag, hedda och clara runt lite i mässan och sen till H&M montern där man fick en gratis vit tröja med eget tryck på, man la bara upp en bild på insta och taggade en grej och sen fick man en gratis tröja, hahha najs ju. 
Familjematinén var skitkul, massa häftiga nummer och annat kul. Sen var vi på mässan igen och handlade lite att äta osv. Kollade hoppningen på kvällen med massa massa hoppning. Det var slut vid 23:00 och då skulle vi ta tunnelbana hem.. Asså det var helt brutalt läskigt och det sjuka var ju att det hände asmycket på hemresan.. fyfan alltså, så jävla läskigt. Vi var hemma typ halv 1 och jag och hedda somnade först halv 5 när jag började prata i sömnen... HAHAH det var fan det roligaste ever, sa så jäkla konstiga saker!
 
Men dagen var iaf skitkul! Shoppade en hel del som jag kanske visar i ett inlägg med bilder och så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback