Lite funderingar...

Vet ärligt talat inte om jag tycker det är så himla roligt att blogga längre..

Startade bloggen 26 dec 2010, var 12 år och döpte bloggen till Ponnyboken som idag är universums fulaste namn, garvar hela tiden åt det men tänker faktiskt inte byta blogg.
Hur som helst så känner jag lite att det inte är värt så mycket tid man lägger ner på den när statestik siffrorna bara åker upp och ner och upp och ner, de brukar variera med 50 upp och 50 ner varannan dag, det är JÄTTEKONSTIGT. 

Har egentligen typ ingenting att blogga om. Orkar inte varje dag ba; NU SKA JAG GÖRA 173 TIDSINSTÄLLDA OCH KOMMA 1:A PÅ HORSESPOT LISTAN. Uppdateringen kommer kanske inte vara på topp nu när jag inte har något att skriva om. Har lite dålig bloggmotivation, men skriver något inställt då och då..

Men anledningen till den dåliga och tråkiga uppdateringen är helt enkelt att jag inte har någonting att skriva om och är lite trött på bloggen faktiskt, haha. 

Får se hur länge till man orkar blogga ;)




Kommentarer
Anonym

Jag tycker du ska blogga när du vill! Inte känna sig tvungeb till att blogga liksom... Jag läser din blogg för att jag ser upp till dig och tycker du är cool. Sä jag läser helst dina inlägg om ridningen och dina synpunkter

2013-12-22 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback