Länkbyte

Tycker alla ska ta och börja följa Heddas blogg genom att klicka hääääär:
---> WWW.HEDDZOR.BLOGG.SE <---
 
Heddas blogg är på riktigt typ min favvoblogg. Dels för att jag känner henne väldigt bra, men även för att hennes blogg typ ÄGER. Läser ärligt talat hennes blogg minst 10 gånger om dagen. Typ en gång i timmen då det ALLTID är nya inlägg när man kollar in. Hennes inlägg handlar mest om hästar, men det är mycket träningar, tävlingar, mål, ridning och massa annat. Hon har GRYM uppdatering, flera inställda varje dag och massa intressant. (Vettefan vart hon får alla ideer ifrån) men alla hennes inställda är LÄSVÄRDA. Inte bara massa blajblaj utan verkligen sånt man LÄSER och inte skrollar förbi.
Det är även jag som designar Heddas blogg ;)
Men tycker verkligen hedda förtjänar fler läsare, dock har hon redan rätt många men ÄNNU fler borde hon ha. Tycker ALLA borde gå in och läsa hennes blogg, tro mig den ÄGER!
 
WWW.HEDDZOR.BLOGG.SE
För er ridskoleryttare från Veda som undrar vem det här är rider Hedda på Veda, tävlar i RSC och är med i Usek. Har sin egna ponny Kiwi som hon rider och tävlar på för Vallentuna Ridklubb. ALLA borde följa hennes blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback