Jag lever

Eller gör jag? Är så jääävla trött i kroppen efter den här dagen. 
Hände typ jättemycket på Veda idag. Bland annat en liten snabb ponny som rymde från hagen 2 gånger, en stor häst som började gå baklänges i skrittmaskinen och en jävla idiotgubbe (rent ut sagt) som nästan körde på mig och Jimpan. Puckot körde fort som fan över stallplan och från ingenstans kom han runt hörnan precis när jag gick på stallplan med Jim. Han blev såklart skiträdd och kastade sig bakåt men föraren märkte oss inte ens utan gasade vidare ner för backen och alla hästar i hagarna på sidorna börjar springa runt. Jag typ skrek rakt ut åt honom först men puckot hörde inget.. För övrigt gick det väl bra men det hände ovanligt mycket idag..

Imorgon är det hopptävling på Veda så ska sova nu så jag kanske orkar gå upp imorgon..ska skriva mer om hoppspecialen typ imorgon eller måndag och sen imorgon skriver jag ju såklart om tävlingen också hahah.
Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback