God Jul!

Hej och God Jul!
Tror inte någon har orkat ha all fokus på bloggen idag, den fick vila lite eftersom det var julafton idag ju ;)
Vid 11 åkte vi skidor i typ 2 timmar, sen hem och gjorde ingenting i typ 1 h, sen duscha, bytte om och kollade på Kalle Anka. Sen åt vi julmiddag och öppnade sen julklappar. Fick inte så många men rätt dyra. Var bara jag, mamma, Uffe och Adam dessutom så inte konstigt att det var lite paket.
 
Här är det jag fick idag:
Pikeur Ridbyxor, Lite musgråa. Dock ser de inte EXAKT ut som på bilden men sjukt lika!
 
Roekl Handskar mörkbruna, bilden ser dock lite konstig ut haha
 
Presentkort Hööks 600:-
I samma paket som presentkortet från morfar var det även en hovkrats och en mankam från hööks!
 
Bok- Sitsskolan
 
Almanacka
 
Det fick jag idag men blir nog lite mer eftersom det är alla syskon (5 till), pappa, mormor, kompisar osv haha. Men det här fick jag idag och tycker de va jättefina grejjer ! :)



Kommentarer
Anonym hästälskare

Coolt! Jag fick också en sådan där almanacka :)

2013-12-24 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback