Fredag!!

Är i skolan och har fan klarat kemiprovet!! Sen vad för betyg skiter jag fan i sålänge jag blir godkänd för det här va inget lätt prov direkt, hahah.
Om en hel timma börjar nästa lektion, sååå segt.. Vad gör man ens en håltimma? Har 3 lektioner kvar och slutar halv 2.

Då hem och passa Elton typ 2-3 timmar. Sen på kvällen är det hoppspecial och är rätt taggad ändå. Hoppas vi hoppar någon bana eller något, gärna med tävlingshinder. Inte för jag tror hästen är rädd för tävlingsbommar, han hoppar ju förfan korset med röd-svarta bommar utan att ens titta lite på det. För den som inte fattar pratar jag om Robban ;)

Sen hem då och kolla Idolfinalen och sen sova. Upp 6 imrgon och va i stallet 7. Jobbar från 7 till 16 med Linda. Rätt otagg, är skittrött i kroppen, hahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback