Födelsedag

Om mindre än 2 månader fyller jag år igen och det är rätt najs ändå att fylla år så tidigt efter jul för då kan man bara önska om sig allt man inte fick som man önskade sig ;) hahaha.. Tänkte iaf visa lite saker jag önskar mig till 24/2. Inte kommit på så mycket än men här är lite iaf. Visar bara hästrelaterade saker, tror inte ni bryr er särskilt mycket om vilka parfymer eller filmer jag önskar mig lixom ;)
Tröja från Hööks, marinblå, JH Collection
 
 
 Fleece(?) tröja från JH Collection, Hööks, Marinblå
 
 
Nya vita ridbyxor. Finns dock ingen bild på de vita men de finns i vitt iaf. Har ju dessa byxor fast i svart och de är SJUKT bra. Sitter jättejättebra och har bra kvalité. Är en liten metallbit bak av mässing tror jag och sen ett litet bett på fickan i samma färg. Sjukt bra byxor iaf! Önskar mig dessa fast i vitt
 
Marinblå ridbyxor från John Whitaker. Döful och jätteorättvis bild för byxorna är myycket snyggare i verkligheten. Vill ha den helskodda modellen i marinblått!
 
 
Längre sporrar och nya sporremmar. Dessa har bling på sig och är en döskalle men på avstånd kommer man inte alls se att det är en döskalle utan snarare bara en bling-bit och det är snyggt enligt mig haha..
 
Är de materiella sakerna jag kommit på hittils ;) Hahah kommer inte komma på någonting mer känns det som..
-Behöver ingen ny hjälm
-Vill egentligen ha nya stövlar igen men det var inte alls länge sen jag köpte nya så kommer aldrig få nya.
-Har massa ridbyxor nu och behöver inte riktigt fler just nu förutom i vita och ett par marinblåa
-Har 123124 ridstrumpor, så behöver inte fler
-Ridspön har jag redan typ tvåhundra av
-Handskar har jag nog 8 par nu
 
Vet inte så mycket mer, haha men det va lite iaf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback