RSC Hoppning

Hej!
Gud vad jag är glaaaad! Idag vare tävling, RSC Hoppning. Kom till Veda halv 9 och då lottade vi hästar direkt. Jag visste inte alls vem jag ville ha, så typ första gången någonsin ville jag ha ett dåligt nummer så att jag inte hade så mycket att välja på. Jag fick nr 19 av 23, hahah typ bra för mig. Jag tog Twist, eftersom hon gick så bra i fredags! Vi byggde sen bana en ganska rolig bana tycker jag. Efter det gick vi upp och fixade hästarna. Gjorde klar Twist och sen gick jag ner tillsammans med Sofia & Jojjo.
 
I början var hon nog ganska nervös, men samtidigt jättetaggad! Jag skrittade henne först för hand och direkt när jag hoppade upp skulle jag börja trava så att hon kom igång och travade av sig lite. Hon kändes ganska fin på framridningen. Travade på bra och var taggad! Kände lite på galoppen i båda varven och sen skrittade jag henne också så att hon inte skulle bli för trött.
 
På banan; Hoppade fram, fick sen startsignal och började. SHIT vad hon var duktig! Typ flög över hindrena, klarade alla svängarna och tvekade INGENTING! 0:ade hela banan och det kändes så sjukt bra!
 
Helt sjukt hur glad jag är. Tog Twist som jag ridit 4 gånger nu. Red henne för första gången på ett år för 2 dagar sen, 0:ar banan och hon är ju helt sjukt underbar den hästen! Redan i fredags började jag verkligen gilla henne! Kom 2:a, endast ett halvt poäng ifrån 1:an! Duktiga Twisten! Kolla btw bilderna hur fint hon hoppar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback