Ridningen i tisdags!

Hej! Idag är jag ledig, vilket är hur skönt som helst! Ska bara ta det lugnt, plugga och blogga ;)
Tänkte iaf skriva om ridningen i tisdags!
Skrev aldrig om förra veckans ridning men då hade jag iaf Twist och det gick inte spec bra, men det var ju första gången jag red ett dressyr pass på henne.
 
I tisdags iaf, det gick inte så jätte bra med iaf bättre än förra gången! Övningen vi gjorde var as bra! Den är lite krånglig att förklara så skippar det x) Men eftersom det gick lite bättre nu så hoppas jag att det bara går bättre och bättre för varje gång nu om jag fortsätter med henne! ;)
 
På fredag är det Dressyr special! As taggaaaaaaaaad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback