Imorgon- hoppspecial

Imorgon är det hoppspecial igen! Jag är supertaggad, men det är en sak jag vet säkert - Jag kommer att byta häst.
Salvia, som jag ridit nu på hoppspecialen har åkt tillbaka för att hon inte gick igenom besiktningen, så det var verkligen astråkigt på en sån fin häst som hon var. Var skitkul och lärorikt att rida henne de två gånger jag gjorde. Hon försökte verkligen hela tiden och det var alltid så kul och spännande att hoppa med henne. Blir tråkigt utan henne nu...
 
Istället så undrar jag nu vem jag kommer få.. Jag är faktiskt väldigt taggad på Brownie! Senast jag red honom var på lägret i somras så det var ett tag sen! Får jag inte honom spelar det ingen roll, kan faktiskt ta vem som helst, är bara supertaggad på hoppning igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback