Tisdagsgruppen- hittils

Har nu i snart en termin ridit hästgruppen på tisdagar, och tänkte typ "resonera" över hur det varit hittils, vilka jag ridit osv.
 
Först var det Maestro. Red honom 6 gånger, 1 uteritt, 1 hoppning och 4 dressyrpass. En jättefin häst som jag gillade och det gick bra alla gånger tror jag!
 
Sen var det Caramelle, en av favoriterna bland hästarna, lätt! Red henne 4 gånger. Superduper fin häst och det gick bra alla gånger här med! Så fin, känslig och speciell att rida!
 
Sen red jag Tip Top en gång, det gick ganska bra då. Han var ganska stark och stor men ändå fin. Var borta två gånger efter den gången så jag bytte när jag kom tillbaka.
 
Sen red jag Oskar en gång. Hade ridit honom en gång tidigare men det var på min första tävling 2009... gick faktiskt oväntat bra och han var skitfin och pigg! Superkul!
 
Efter det red jag Toy en gång, vi hoppade och det gick ganska bra. Han var väldigt fin i dressyren och hoppade fint, sparkade bara rakt ut för sporren men annars gick det bra!
 
Sen red jag Zimba, dressyrlektion för Malin Isaksson och det gick bra! Han var en jättefin häst, rolig och spännande lixom! Hoppas att jag fortsätter med honom nu!
 
Hahah som ni kanske märkte har jag bytt häst väldigt många gånger! Har dock varit ganska kul eftersom jag fått prova på massa nya hästar och det har varit askul eftersom jag gillar typ alla av de jag ridit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback