Fredag

Hej!
Idag hare varit en ganska najs och rolig dag i skolan. Typ skrattat hela dagen och bara älskat alla jättemycket. typ.
Nej men nu är jag hemma hos pappa! Skulle fixa filmen på mig och twist tänkte jag men fel på programet så så blev det inte...
 
Imorgon kommer Hanna, Jennie och kanske Hedda hit och ska sova här! Vi ska lana stockholm horse show hela kvällen eftersom vi inte fick biljetter, men vi blir hemma och har det najs istället. och vi ska ha snöbollskrig ute. hahahhahahahaha fett taggad på den.
 
På söndag ska jag till Veda och träna julshow med Usek, annars ska jag väl inte göra något mer den här helgen.



Kommentarer
amanda

Vilken fin skäck! :)
Är det din egen? här första gången därför jag frågar ;)
// Amanda

2012-12-07 @ 17:41:07 | http://tidenistallet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback