RSC Hoppning

Nu är det bara en RSC kvar i hoppningen, och detsamma i dressyren.  Sista omgångarna är det 13:e maj när det är hoppning och den 27:e maj när det är dressyr.

Vi tänkte göra en liknande grej vi gjorde till Ponnycupen & Ridläger på Veda. Nu vilka vi har haft i de 3 omgångarna hittils och hur det gått.

Carro:

Omg. 1- Stilhoppning: Red Moa
Det gick rätt dåligt då jag bara slarvred, men ändå blev jag placerad som fyra.


Omg. 2- Tidshoppning: Red Plopp
Jag skrev aldrig något om denna tävling. Allt rullade på fram till efter hinder nr 4 då han snubblade i en sväng och vi gick omkull. Avbröt såklart ritten då. "Avramling" räknas till uteslutning, så det slutade med att jag kom sist. Men den lilla stunden jag red kändes bra så jag var nöjd ändå.

image description
Omg. 3- Stilhoppning: Red Colleen
Felfri härlig ritt och kom på en 4:e placering. Gick bra och jag är nöjd!


Lisa:

Omg. 1- Stilhoppning: Red Käck
Kommer inte ihåg så mycket från hoppningen, men nöjd var jag inte. Kom på en 8:e plats.


Omg. 2- Tidshoppning: Red Pandora
Även fast det var tidshoppning så var jag nöjd med ritten, kom även på en 1:a plats!


Omg. 3- Stilhoppning-  Red Jane
Nej fyfan, den här ritten skrev jag aldrig om. Tror jag aldrig ridit så dåligt. Kom näst sist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback