RSC Dressyr

I söndags var det sista omgången i RSC Dressyr. Med min tur såklart fick jag sista numret på lottningen, men ändå fick jag Colleen. Hedda hade henne också så vi gjorde iordning henne tsm. Jag startade som nr 2 i min klass. Ville egentligen starta bland de sista, men man kan ju aldrig välja själv..

På framridningen jag det SKIT. INGENTING funkade, verkligen ingenting! Det gick bara hur dåligt som helst och nej usch, gick inge bra alls. Hann inte heller rida fram så länge, men det behövdes nog ändå inte..

Inne på banan gick det som tur var lite bättre. Först när jag ridit klart var jag inte alls nöjd, och sa att det gick skitdåligt, men när jag väl tänker efter så var det inte sååå dåligt. Det gick absolut inte super, men det var inte den sämsta ritt jag gjort... Hon gick ju bra stundvis, och jag red igenom programet felfritt, så det får vara ok!

Fick iaf 63,103% och kom 5:a av alla ryttare, men hade 3:e bästa resultatet eftersom det blev 2 1:or och 2 3:or.
Hela resultatet hittar du på www.vrk.nu

3 bilder från tävlingen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback