Ridningen

Igår på ridningen var det byte, och jag fick Jane! :D
Hon gick lektionen innan så jag kollade när kompisarna red sålänge. Men iaf!
Lektionen gick rätt så bra. Jane var fin, dock lite pigg stundvis, men annars bra. Hade ibland lite långa tyglar men när jag kortade upp de så hände inget mer än att det gick ännu bättre!

Dock blev Jane skitarg en gång på en annan häst... Vi red på volt-och-fyrkant, och då red jag bakom en tjej, som det såg ut som att hon tänkte rida på fyrkanten, alltså red hon förbi volten. Då när jag vänder in på den volten vänder hon också och då red hon sjukt nära Jane, så hon kastade upp huvudet och blev galen xd
Men förutom det gick nog det mesta bra! Var så sjukt kul att få rida Jane igen! :D
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback