Dressyrspecialen

hej!
Igår var det dressyrspecial och jag, hedda & michelle åkte upp redan vid 3 ;)
Vi kom dit och kollade vilka vi skulle ha, alla hade bytt förutom jag, haha så jag hade Trocadero! Först var jag inte spec taggad just för att det har gått så dåligt de senaste gångerna..
Vi hade Magnus och jag tyckte lektionen var väldigt bra! Vi red serpentiner med 10m volter, flytta undan på långsidan och la till 10m volter i hörnen, skänkelvikning snettigenom, framdelsvändningar på stora mitt volten och galoppfattningar. Känns som vi hann med massa olika övningar på 1 timme! Kan ju säga att det gick jätte bra! Han kicka ingenting förutom lite i skritten och han var liksom arbetsvillig om man kan säga så, hah. Nej men det gick sådär bra son det gjorde förut och var bara så himla glad efter! Håller det här i sig behöver jag inte byta!
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback