Ridningen igår

hej! I måndags red jag dubbla pass då jag red igen i gruppen innan :) Det var hoppning och jag var väldigt taggad! Först hade jag Fanta och sen Trocadero.

Fanta- Gick inte spec bra i början när vi jobbade dom på volter, men det var jätte längesen jag red henne och hon är väldigt svår att rida! Tycker jag... Det här var andra gången jag hoppade henne och hon stannade bara lite ibörjan när det var nytt annars hoppade hon på bra! :)
image description
Trocadero- Det gick verkligen jätte bra! Han har nog aldrig varit så lugn som igår :) Även om han gärna ville skena efter hindret så gjorde han aldrig det utan lyssnade jätte bra på förhållningarna! När vi hoppade bågen behövde jag tänka på att ställa mer. Är väldigt nöjd :)
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback