Min Ponnycupsäsong 2011-2012

En liten resumé av min Ponnycupsäsong i hoppning, 2011-2012 :)

30/10-2011-
Säsongens första match i hoppningen. Jag red Moa, och blev en vägran. Bra start Carro....



19/11-2011- Första bortamatchen, denna gång mot Täby. Fick rida en urgullig liten C-ponny valack som heter Rufus, så himla klockren häst!! En av de roligaste Ponnycuperna jag gjort! Gick skitbra och det var jättekul! :D


27/11-2011- Andra bortamatchen mot Lidingö. Fick rida på ett svart D-ponny sto som heter Betty. Hon var väl rätt speciell, men jag gillade henne och jag är nöjd! :)


22/1-2012- Andra hemmamatchen. Red Moa igen, och denna gång felfri. Var dock nära på ett stopp vid 2:an. Lyckades på något konstigt sätt få silvermedaljen :s


12/2-2012- Tredje bortamatchen- Fick en extramatch, och det var bortamatchen mot Skånsta. Fick rida ett brunt D-ponny sto som heter Amy. Hon var jättemysig att rida och jag blev felfri! Fick pris för snyggaste ritten, vilket var väldigt kul!


11/3-2012-Min tredje och sista hemmamatch för den här säsongen. Red på Jane, och det gick jättebra! Felfritt och silvermedalj! Eller ja, vi hade inga medaljer.. så fick en blå rosett och en chokladmedalj xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback