~ Bildbomb - 10/6 ~

Foto: © Ponnyboken | Kamera: Nikon D3100






















Kommentarer
cocosbollen

Lyllos, att du/ni fick sitta bredvid min favohäst Troca!!!! Det har alltid varit min dröm!! :)

Men jag förstod inte riktigt det där (rör du, dör du,trött på alla som tar bilder hela tiden?)

Skriv gärna svaret i mina komentarer på www.foreverfriendss.blogg.se

2012-06-10 @ 17:31:34 | http://foreverfriendss.blogg.se/
Vem tror ni? ;)

Vaddå glömma bilden på den finaste och underbaraste hästen!? Vart är Mc Cloud!!!??? Hoppas ni pussade på honom extra mycket idag! Skitsnygg bloggdesign för övrigt, ni är så duktiga! Puss på er finisar /Elin/tuddiluh

2012-06-10 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback