Svar från frågestunden!

Här kommer svaren från frågestunden vi hade för ett tag sen! Visst frågor är lite random dock... Men vi skulle ju svara på allt så här kommer svaren!


Anna: Ska ni gå på samma ridläger som jag ska i sommar?
Svar; Vi båda ska v. 26 gå dressyrkursen och Carro går även hoppkursen.
   
Ann:
Berätta gärna hur det gick i debutanterna för er :-) 
Carro; Jag gjorde 3 deb.hoppningar och 1 deb.dressyr. I hoppningen blev jag felfri 2/3 ggr och i dressyren vann jag.
Lisa; Jag gjorde 3 deb.dressyr och 2 deb. hoppningar. Kom 2:a i dressyren en gång och felfri en gång i hoppningen. 
 
Charlotta: Vad är erat procentrekord i dressyr? Vilken är den högsta siffran ni fått i ett protokoll på ridskolecupen?
Carro; Mitt rekord är 66,897% som jag fick på Jane i en RSC. Högsta siffran är 8.
Lisa;  Mitt rekord är 61.48 på både Plopp och Ludde. Högsta siffran är 7

Melina: Vad är erat besökrekord? (Unika besökare)
Svar; 172
  
Anonym: Vilken är eran favoritdomare i dressyr? :)
Carro; Mina favoriter Jonas Andersson & Yvonne Buchborn. De pratade med en efter ritterna, var trevliga och dömde inte allt för strängt.
Lisa; Gillar också Jonas Andersson & Eva Brink, just för att hon är hård men ändå rättvis.

  
Sanna: Vilka hästar på Veda gillar ni mest att rida dressyr på? :P
Carro; Brownie, Jane, Pandora och Plopp.
Lisa; Trocadero och Ludde.

  
Anonym: Kan ni visa vad ni rider i? På lektion asså. Typ ett collage med det ni rider i :)
Svar; Mjaaaa.. Är inte direkt så kul att titta på vad vi har på oss på vanlig lektion lixom...
 
Cathrine: kan ni visa upp alla designer ni har haft? :) kan inte ni ha "bloggdesign tävling" igen? :)
Svar; Vi har tidigare gjort ett inlägg med alla designer, men vi kan säkert göra ett till eftersom vi har bytt några gånger sen det inlägget publicerades. Vi kan självklart ha fler bloggdesign-tävlingar, dock var det nästan inga som anmälde sig förra gången. Men nu när de kanske sett hur jävla grymma vi är på att göra designer kanske de vill va med? ^^ hahah skojja...



Trackback