RSC Final Hoppning!

Redan på morgonen kom startlistorna upp och jag startade som nummer 12, alltså sist av alla!
Hanna som också hade Marre startade som nummer 2, fick reda på av henne att hon var vääääldigt seg inne på banan men på framridningen var hon taggad! På framridningen var hon taggad, precis som för hanna, och samma sak här, skit seg inne på banan... Hon reagerade inte alls på spöt och hade inte så bra bjudning, idag dömdes hoppningen på tid och inte stil, så det var tur att jag fick till några bra omhoppningssvängar!

Det blev ju då 3 placerade och jag kom på en 5:e plats! Var bara några hundradelar ifrån 3:an. Trodde inte jag skulle komma så högt upp för det kändes så himla segt. Såå ja, jag är nöjd! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback