Hoppspecialen

Igår var det avslutning på hoppspecialen. Jag hade Marre och vi red för Malin Isaksson. Vi hoppade en jätterolig bana med lite svårare hinder som grinden, vattenmatta och lite tävlingshinder. Det var iaf super kul!

Vi värmde upp genom att göra framdelsvändningar och sen ur det komma fram i trav så att de skulle vara framme. Sen hoppade vi fram på ett hinder som var snett igenom och en på några cavalettibommar som låg brevid, så man red från två olika håll-snett igenom.
 
Lektionen gick iaf jättebra! Marre var rätt pigg tycker jag och hon hoppade jättefint! Allt flöt på och jag är nöjd! Bra avslutning var det verkligen!
Efter ridningen så fodrade, sopade och fixade stallet, sen fikade gruppen nere i cafeterian och efter det cyklade jag, Lisa och Jennie hem! :)

Har sovit hos Lisa inatt och snart ska vi åka till Veda och göra iordning för hästkvällen!
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback