Dressyrkurs- Dag 3

Det här passet var nog det bästa jag någonsin ridit på Brownie! Red för första gången på väääldigt länge utan martingal eller snodd på honom. För ett år sen gick han ju med huvudet rätt upp i taket om jag inte hade någon snodd eller liknande, men idag gick det! Skitkul ju! Han gick skitbra hela passet i alla gångarter, tog några skrittpauser ibland då jag kände att han behövde det, tyckte ändå han var duktig så i slutet krävde jag inte så mycket av honom.
 
Efter ridningen pysslade jag om honom, fixade lite i hans spilta och fixade hans grejjer. Sen vare ju hoppning och deeet kommer i ett annat inlägg! ;)
Bild tagen för kanske ett år sen eller något tror jag, iaf ett bra tag sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback