Dressyr specialen

Hej! 
Idag var det sista dressyr specialen... Fick avsluta terminen på finaste trocadero ♥

Idag red vi dressyr ute i sommarhagen. Magnus tog cykeln och vi red efter. Vi jobbade mycket galopp fattningar, skritt-galopp-skritt-galopp och skänkelvikningar. Det var skönt att vara ute för då blev hästarna lite piggare :) I galoppen blev trocadero as taggad och ville bara springa på, spec när vi gjorde så mycket övergångar men tycket ändå att det gick ganska bra! Är nöjd med lektionen fast det finns ju såklart grejer att jobba på. 

Jaa, då ver terminen över... Hade Bounty de två första lektionerna resten av terminen har jag haft Trocsien. Vissa gånger har det verkligen gått skit och inget har funkat men andra gånger har det gått jätte bra, så jag är nöjd med terminen!  Nu får vi se när jag får rida denna underbara ponny igen, går ju upp till häst efter sommaren. Men förhoppningsvis får jag honom dressyr specialen ibland!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback