DÅ VAR DET SOMMARLOOOOOOOV!

fyfan vad dålig desiign, byt tbks nuuuu!!!


SOMMARLOOOOV! Fick ju det igår men direkt efter avslutningen blev det åka hem, äta lunch och sen börja göra sig i ordning för balen! Balen höll på mellan 18-01 och var sjuuukt rolig, mycket skratt, as bra DJ så mycket dans blev då inget syre i rummet så svimmade nästan i slutet, eller det kändes som att jag levde utanför min kropp jag hängde inte med på vad den gjorde hahaha, klassen blev extra gosig eftersom det var typ sista gången som 9F var samlade... fyfaaan vad jag saknar alla redan!!♥ 
Men den här sommaren kommer iaf att bli GRYM!!


Sista dressyr specialen imorgon tråkigt... men snart är det läger! :D 
Två bilder från igår:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback