Dressyrkurs- Dag 5

Sista dagen...
Vi red dressyr på eftermiddagen istället eftersom dagridlägret skulle ha hoppning(uppvisning) på eftermiddagen och då kunde inte hoppgruppen hoppa samtidigt, så vi bytte lite.
 
Jag är absolut nöjd över alla dagar uunder lägret på Brownie. I dressyren har jag typ "bevisat" för mig själv att jag faktiskt kunde rida honom utan martingal, vilket jag inte trodde att jag kunde från början... Han har varit trött, seg och ibland bockat lite, men tror det sammanlagt i dressyren varit typ 3 bockningar på 5 dagar.. Så inte så mycket... Sista dagen gick det iaf bra, inget större att säga om det precis, men det har iaf gått bra, och jag är nöjd!
typ såhär var jag och brownie efter sista dagen... lite halvt döda...
 



Kommentarer
Caroline

Haha, fett sött :D ♥

2012-07-02 @ 14:58:31 | http://ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback