Tyra Sjöstedt

Visste ni att Tyra Sjöstedt även har en hästblogg?
Tyra är känd från att driva hennes egna märke Style by Tyra :) Iaf, hennes häst blogg heter http://darios.se ! Där skriver hon om hennes "häst-vardag" :)
Såhär beskriver hon sin blogg:

Välkommen till min hästblogg :) Jag, som vanligtvis driver Tyras.se som är en av Sveriges största bloggar, samt modeföretaget Style by Tyra är även en riktigt hästtjej och startade denna blogg för att kunna få leva ut mitt intresse och stora hobby på bloggen.

Här får ni följa mig och min grymma häst, Dario M, som är en stort halvblod (hela 1,84 m i mankhöjd). Dario kommer ursprungligen från Belgien och har en fin stam med Orlando. Whiteness M som mamma och pappa och Clinton som morfar.

I bloggen kommer ni få läsa om våra träningar, hopptävlingar, se Darios outfits (haha), se filmer och få allmänna tips. Häng gärna på våra framtida äventyr här på denna blogg.

Kram Tyra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback