Ridskolecupen

Idag var det Ridskolecup i dressyr på Veda.
Samling 8.30, och vi byggde staket, lottade hästar och betalade. I lottningen fick jag nr 3, så det var skitbra! Jane blev det den här gången! Sofia skulle även ha henne i LC, klassen innan mig, så vi gick upp och började knoppa och göra iordning Jane.

Först red Sofia, och det gick bra för henne. Sen när Sofia ridit bytte vi så jag hoppade upp och red fram en stund. Jag skrittade rätt mycket för att spara på krafterna, så att hon inte skulle bli för trött. Jag travade henne en stund och kände på galoppen, och det kändes bra, så skrittade i typ 20 minuter av 30..
Inne på banan gick det ganska bra :) Jag är nöjd och hela programet gick ganska bra :)

Slutade på en tredjeplacering med 66,897%. Rekord för mig faktiskt o.o hehe... Fick hem en gul rosett, haha, min 5:e! xd Men jag är jättenöjd! Va skitkul att tävla henne :) Två bilder från idag häääär ;)

Framridningen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback