Ridningen igår.

Fick rida trocisen igår! Hur lycklig som helts. Måste säga att igår var första gången på hur många månader (jag vet inte vad) som jag började rida. Efter att ha mått dåligt över att min ridning bara gått sämre och sämre i flera månader till att jag faktiskt kunde njuta igår, och jag har den underbara hästen att tacka.

Trodde han skulle vara jätte pigg för han hade inte varit ute i hagen (han skulle skos) eller gått ngn lektion innan jag red honom, men tvärtom han var hur lugn och fin som helst. Fick även tippset av Michelle (som rider honom himlans bra) att jag skulle ha spö, nedrans bra tips! Malin filmade även oss under lektionen så att vi ska kunna se vad vi behöver jobba på.

Jag och Carro var i stallet hela dagen igår, fotade hästarna i hagen son höll jag, carro, hanna och michelle i rykttävlingen, bilder kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback