Ridningen i måndags

Hej,
var hoppning i måndags på ridningen, och jag hade Jane. Det gick inte alls bra egentligen. Känns nästan som att jag glömt hur man rider henne, jag gick från topplektioner där allt gick skitbra till 0, nu funkar ingenting! Fattar inte var som hänt, men jag hittar henne inte längre! Lite synd eftersom jag gärna vill tävla henne, men om jag inte ens kan rida henne är det ingen idé att ta henne.. Skulle verkligen behöva en dressyrlektion för Malin nu, så att jag hittar tillbaka på henne..

Vi hoppade en liten bana, och den gick helt ok, men det har gått så sjukt mycket bättre på henne, så det känns jättedåligt när det går så som det gick då.
Aja, jag är kanske lite tveksam på om jag vill ha henne på söndag, när det är RSC hoppning...
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback