Filmer från Ponnycupen

Jag har filmat nästan alla ritter och rundor i Ponnycupen den här säsongen. Det har blivit för mycket. Youtube är det långsamaste som finns, så det tar ungefär 150 minuter att ladda upp en video. Oavsett lång eller kort.

De flesta jag filmat frågar dag efter dag; "När kommer min film på mig och ******?", Kan du ladda upp filmen på mig?"
Har varit snäll och sagt ja, men jag hinner egentligen inte. Så alla som väntar på sina filmer, ni får vänta länge.
För det är så sjukt mycket jag måste ladda upp. Och jag tar min tid och gör det för ERAN skull.

Videos jag måste ladda upp:
*5 videos från Lidingö i hoppningen, borta
*5 videos från Skånsta, borta
*6 videos från Roo Gård, borta
*2 videos från Lidingö i dressyren, borta
*3 ritter i RSC dressyr
*6 videos från hemmamatch i hoppning ponnycupen
*2 videos från bortamatch dressyr Bogesund

Ja, rätt mycket. Kan ni nu förstå hur lång tid det kommer ta för mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback