Ny design!

Nu under kvällen har jag suttit och pysslat med en design hit och dit. Tog hundratusen år men nu är jag klar! La upp den direkt och den blev ju rätt fin ändå? Helt ny "layout". Nu finns menyn på högersidan istället och där man kommenterar mm. står högst upp i inläggen istället för längst ner.
Nu har vi nog den här ett bra tag, känns lite som att jag inte har fler ideér på design så den här får duga ett tag framöver.
 
Btw, fick en fråga på bloggen ang. design och om jag kan hjälpa henne med design.
Svar; Jag (Carro) gör designerna här på bloggen och även till andra. Dock gör jag endast till de jag känner och inte till några andra då jag känner att jag inte vill ta min tid att göra något jag inte får tillbaka för. Jag får iofs inget tillbaka när jag gör till de jag känner men de är ändå mina vänner och de är okej för mig att jag gör till dem då när jag har tid.
 
Alltså, nej, jag gör inte designer till de jag inte känner.
Foto: ©Carro- Ponnyboken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback