Måndag

Hej!
ny vecka, sista veckan innan lovet! Vi har avslutning på fredag men jag är ledig på torsdag, hahaha så onödigt men det är för att man bara går till 11 på torsdag men jag börjar 12 varje torsdag så är ledig, ska då handla julklappar!! Kommer vara väldigt lugnt i skolan den här veckan då vi inte startar något nytt nu innan jul, så det blir mest kolla film eller avsluta arbeten som vi håller på med :) 
 
Ridning imorgon! Ska även rida igen så rider dubbelt, plus jobb! Kommer vara död efter... Imorgon är det även sista gången för den här terminen :/ Men på julafton ska vi rida julaftonskadrilj som kommer bli as mysigt! Man går upp tidigt på julafton för att åka ut och rida med mysiga veda-människor :) Förra året hade jag Ludde så får se vem det blir i år!
gud vad jag saknar att rida honom ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback