Helt ärligt

En sak bara
Jag ser typ inget kul i att blogga längre. Finns ingenting att skriva om, får typ inga kommentarer och orkar bara inte skriva. Vet inte ens vilka som läser bloggen längre. Blir kanske lite seg med bloggen nu men venne om jag orkar blogga så jäkla mycket mer..

Det är KUL att blogga när man har saker att skriva om, får kommentarer, har 260 unika om dagen, blir länkade hit och dit.

Det är MINDRE kul att blogga när ingenting händer på dagarna, inga kommentarer, 20 unika om dagen osv...

Bloggen kan ibland gå från att i en vecka haft över 200 unika till helt plötsligt bara 20/30. Vad är det lixom?
/Carro




Kommentarer
colleen

Hej!
Jag gillar er blogg, och jag undrar om jag får göra "reklam" för den på min egen blogg?

2012-12-25 @ 18:49:41 | http://colleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback