Update!

Hej, nu är jag hemma igen!
Egentligen kom jag hem i lördags men då var jag så jäkla trött så orkade inte blogga ngt... igår åkte jag till björinge för att ha kräftskiva med barndomskompisar, det var as mysigt! Vi åkte och gosade med kalvar (♥) åkte fyrhjulning och sen åt vi då kräftor ;)  När jag väl försökte mobilblogga så funkade inte blogg.se appen -.- aja, bilder från lägret kommer i ett annat inlägg! Ikväll kommer Hanna och Carro hit :)
Här är iaf en bild på mig och hästen Kropek som jag hade på lägret ♥



Kommentarer
jennifer

gud vad söt häst!

2012-08-06 @ 15:28:08
Sofia Killander

Vilken charmerande nosgrimma!

2012-08-09 @ 21:16:53 | http://ridskoleungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback