Sommarlov-2012

♣ Den 14 juni sa jag ADOIS till skolan...
Den 16 juni träffas alla stallvärdinnorna för typ "sommaravslutningsträff" på Gröna Lund!
 
Den 25 - 29 juni går jag på dressyr och hopp kurs på Veda med bästa Brownie som lägerponny!
 
Den 30-31 juni är det Runhoppet på Veda och är då funktionär under tävlingen.
(Bild; Runhoppets facebooksida)
 
Den 7-13 juli åker jag ut med båten..
 
♣Den 10-12 augusti är det Augustidressyren och då är jag funktionär igen.
 
♣Den 14 augusti börjar ridningen igen och jag börjar rida häst!
 
Den 17 augusti börjar hoppspecialen igen, trött Carro försöker rida...
 
Sen har jag ju varit med kompisar, sovit över, shoppat, varit i stallet och i sommarhagen, jag och lisa var på landet och massa mer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback