Ridningen!

Hej!
Igår så var jag med på Mercedes Benz Fashionweek och gick 3 visningar, sen var jag i skolan och när jag kom hem var jag så jäkla trött så orkade inte blogga!
 
Ja som Carro skrev blev det lite kaos och stressigt när vi jobbade men det löste sig.Jag hade Candi och för mig gick det mycket bättre än förra gången! Jag är nöjd och kände att han inte blev lika lång den här gången, utan jag lyckades få honom kort och i galoppen gick mycket bättre! Visst, det är inte super bra men det blir bättre och bättre så det känns bra! :) Direkt när jag satt av så kände jag träningsvärken i både armar och ben, haha! Har fortf. ont....
 
Imorgon händer inget speciellt, skola och städa rummet blir det nog! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback