Lite blandat

heeeej!
Var ett tag sedan nu, men har inte riktigt haft tid... ridning i tisdags, jobbade igår och idag gick jag i skolan till 18:00 och sen kom Elin hit! 
Tänkte iaf berätta lite om ridningen och hur det är i skolan!
 
Ridningen - Fick veta av Carro tidigare att jag skulle ha Muscot, blev då skit nervös men sen när jag kom till stallet blev det Candi istället! Vi red ju då dressyr och det gick väl helt okej. Är inte jätte nöjd men vissa stunder kändes det bra! Han blir bara så hiiiiiiimla lång... Var helt slut efter! 
 
Skolan - Kan ju säga att jag har nu en Macbook Pro som jag fått av skolan och bloggar nu ifrån den as we speak! Skolan är verkligen jätte bra och klassen känns också väldigt bra! Den här veckan har vi inga lektioner utan vi lär känna skolan och klassen.
 
Nu på kvällen var Elin här och vi kollade på film, pratade och lekte lite med webcameran!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback