Första lektionen på häst!

Hej! just nu är vi hemma hos Carro så vi tänkte slänga in ett litet inlägg om igår.
Igår var det ju då första lektionen i den nya häst-gruppen! Båda var as taggade så vi var i stallet tidigare och när Malin delade ut hästar satt vi spända brevid.
 
Carro: Först fick jag Love, som jag trodde jag skulle få haha, jag är typ synsk. Men lite senare så fick jag byta till jordens största häst Maestro (!!) Jag gjorde i ordning honom och han var hur snäll som helst :) Kan inte säga att jag red ordentligt eftersom det var uteritt men det kändes som en bra början. Men när jag väl red ordentligt så gick det faktiskt bättre än förväntan!
 
Lisa: Jag fick då Candi! Han var faktiskt väldigt lugn och mysig att rida! Precis som Carro gick det bättre än jag trott, när jag red ordentligt! Galoppen gick väl inte så jätte bra men har ju bara ridit honom 1 gång så jag är nöjd! Är as taggad på dressyr nu!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback