Trocadero

image description
Höstlov är underbart <3
Har idag ridit denna lilla filur! Det var dressyr för Malin. Vi red lite självständigt och red mest på volter där vi själva fick välja vad vi skulle öva på. Det gick helt OK för mig, i vissa stunder gick det bra och andra orkade jag verkligen inte. Mot slutet blev han riktigt fin och gick mycket bättre, men det tog sin tid att få till det!

Anledning till varför så kort inlägg är att jag nu ska fixa i bloggen. Kommer ske en STOR förändring här på bloggen som jag hoppas att alla ska uppskatta och fler ska läsa. Men det kommer verkligen ändras supermycket! Inte bara design och så, utan inlägg, bilder, fakta, design. ALLT!
Så jag hoppas att ni ska uppskatta det... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback