Dressyr specialen!

Hallå hallå, igår var det dressyr special, och jag fick tidigare reda på av Johanna att jag skulle ha Rafiki. Blev inte taggad. Visst, jag har har aldrig ridit honom, men vad jag har hört av andra så är han jätte jobbig att rida... Carro ringde till mig och försökte ha värsta pep-talket, hah.

När jag kom till stallet fick jag göra i ordning Rafiki, fick stå ensam nere i plåt, kuuuuul! Sadel, träns & benskydd på och sen ner till ridhuset!

Lektionen gick inte sådär jätte bra, han var som alla har sagt, skiiiit stark! Fick sitta och driva heeeela tiden, enda gången det gick bra var vi ett tillfälle när vi minsakde stora mittvolten. Galoppen gick sämst. Hoppas det går bättre nästan gång!

Det här har inte varit min vecka! Spec inte när det gäller ridningen... men på måndag är det ridning igen och då ska det gå bra!

Suddig bild på honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback