RSC Hoppning!

Hej! :)
Hann aldrig blogga när jag kom hem igår, behövde plugga...
Hinner egentligen inte blogga nu heller för måste plugga, igen... men tänkte skriva lite snabbt om tävlingen igår!

Jag och Carro var där väldigt tidigt för mamma skulle iväg och då behövde hon köra oss tidigare.
Runt 8:20 började vi bygga fram banan och när den var klar lottade vi hästar. Jag fick nummer 4! Och mitt val blev Pandora :) Hon är både snabb och klarar av omhoppnings svängar, och den här gången var det ju tid och inte stil. Jag och Sarah (Den andra som ockå kulle ha pandora) gjorde i ordningen henne och sen blev det dax att gå ner till ridhuset. Fast vi hade inte fått några startlistor än.. jag sprang upp till caféterian och där hittade jag startlista! Självklart startade jag sist, haha. Men jag gillar att starta sent :) Då hinner man se de andra och sen gå i genom banan många gånger ;)

På framridningen var hon väldigt seg och jag trodde och skulle vara det på banan också, men där taggade hon till och var svår att stanna! Vi tog oss runt felfria och det kändes som att det gick ganska fort :) Jag var iaf nöjd!

Sen var det prisutdelning,
Hanna kom 3:a på Colleen, Grattis! :)
Och jag vann! :D
Det trodde jag inte, jag brukar inte bli placerad och jag har aldrig vunnit förut så jag blev väldigt glad :)
Även fast jag har placerat mig två gånger i hoppningen så får jag inte gå upp än för jag har placerat mig på Pandora båda gångerna, hahah bra jobbat (y)


Här är videon från igår! Först hoppar jag fram på hinder 2 och 3 och sen börjar omhoppningen på hinder 8! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback