Ponnycup mot Täby RC!

Igår var det Ponnycupmatch i hoppning, bortaplan mot Täby Ryttarcenter.
Jag, Lina & Lisa fick skjuts av pappa till Täby. Sen kom alla andra och så fick vi en rundvandring på anläggningen, så sjukt stort asså! :O Aja, sen gick alla banan och lite senare red Täbyryttarna sina hästar.
Magnus gav alla varsin häst att rida, och jag fick en liten ponny som hette Rufus! Var först inte så jättetaggad, eftersom han med hemmaryttaren var seg och rev massa hinder.
Men när jag hoppade upp på framridningen var han rätt pigg. Jag var start nr 2, och när Sofia som red först var inne på banan var Rufus jätteseg, så trodde att det inte alls skulle gå bra..

Haha, men på banan blev han mycket piggare! Mot hinder nr 4 typ småskenade han, haha, fick inte stopp på honom!
Han hoppade alla hinder, de mesta jättefint och bytte galoppen över hindren. Riktigt nöjd!

Här är filmer på alla i vårat lag! :D Första filmen är på mig, resten står det namnen på filmerna vem som rider :)
Haha, när jag ska hoppa hinder nr tre stod det en person framför hindret och såg inte att jag kom, om ni undrar varför några skriker "AKTA" "Flytta på dig!" Haha x)







Kommentarer
Anonymt

hahahah ''massa'' = 1 hinder :PP

2011-11-20 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback